تسهیلگران و جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی

تسهیلگران و جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی برگزار کننده دوره های آموزشی اعتیاد و خانواده توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده ها و معتادان بهبود یافته

تسهیلگران و جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی

تسهیلگران و جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی برگزار کننده دوره های آموزشی اعتیاد و خانواده توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده ها و معتادان بهبود یافته

عینک خاکستری: درمان هم وابستگی و تغییر زندگی

در نگاه بیشتر مردم، اعتیاد یک تهدید به نظر می رسد، اما به نظر ما می تواند یک فرصت باشد. بسیاری از فرصت های زندگی ما خودشان را در بحران ها نشان می دهند و این موقعیت ها دقیقا همان جایی است که قرار است مدرسه ما باشد. همان نقطه ای که بناست چیزی را بیاموزیم تا زندگی به مراتب بهتری نسبت به افرادی داشته باشیم که زندگی بدون چالشی دارند. بسته آموزشی عینک خاکستری ابزاری کاربردی است برای یادگیری و نگاه بهتر داشتن و فرصتی است برای تغییرات مثبت و پیشرفت در زندگی.

برای رسیدن به موفقیت و یک زندگی بهتر، باید بتوانید تغییرات اساسی در خود و نحوه زندگی خود ایجاد کنید. رسیدن به هیچ جایگاه برتری بدون هزینه نیست، باید زمان گذاشت، آموزش دید، تلاش کرد و مصمم بود. بسته آموزشی عینک خاکستری فرصتی بسیار مناسب است تا بتوانید آموزش هایی مناسب و ضروری در جهت ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود ببینید.

ارزش واقعی هر کدام از آموزش های این بسته در مجموع 552 هزار تومان است که  با خرید بسته عینک خاکستری می توانید تمامی آموزش ها را تنها با 350 هزار تومان دریافت کنید. این تخفیف، فرصتی شگفت انگیز برای افرادی است که دغدغه بهبود زندگی و رسیدن به اهداف بزرگ را دارند.

محتویات این بسته ارزشمند برای درمان هم وابستگی و تغییر زندگی:

وبینار اعتیاد و اثرات آن بر خانواده / دکتر شهرام محب علی

شناخت علائم هم وابستگی 

کتاب صوتی هم وابستگی دیگر بس است / ملودی بیتی

وبینار دوره آشنایی با ویژگی های هم وابستگی و مفاهیم آن / دکتر شهرام محب علی /

کتاب صوتی خودآگاهی و مهارت های زندگی / مهتاب علی مرادی

کتاب صوتی شفای زندگی / لوییز هی

کتاب صوتی خویشتن مقدس شما / دکتر وین دایر

کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حل معنوی وجود دارد / دکتر وین دایر

کتاب صوتی اثر مرکب / دان هاردی

ارزش واقعی هر کدام از آموزش های این بسته در مجموع ۵۵۲ هزار تومان است که  با خرید بسته عینک خاکستری می توانید تمامی آموزش ها را تنها با ۳۵۰ هزار تومان دریافت کنید. این تخفیف، فرصتی شگفت انگیز برای افرادی است که دغدغه بهبود زندگی و رسیدن به اهداف بزرگ را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد